dilluns, 15 de febrer del 2016

Preparant el dia B: les invitacions

Quin maldecap les invitacions. Mai havia tingut una idea clara de com les voldria, però sempre havia pensat en que m'encantaria fer-les jo mateixa.

A principis de 2014 va entrar a la meva vida un nou hobby: l'escrap.
Dos i dos quatre, les faria escrapejades!

Vaig començar a buscar inspiració i em guardava imatges de coses que m'agradaven, però no hi havia res que em fes el pes.

Per altra banda, quan vam batejar la nostra filla, un amic ens va regalar una postal amb un senzill dibuix de l'església fet per ell mateix. Vam tenir clar que havia d'aparèixer a la invitació i a més vaig descobrir una empresa que et feia segells dels dibuixos que tu volguessis.

Vaig voler un monograma amb la C i la D, les nostres inicials. I se'ns va acudir demanar-lo al nostre amic. Quan ens va passar el resultat vam flipar. Hi havia un munt de dibuixos, un monograma, una tipografia amb els nostres noms, data i lloc... fins i tot un retrat nostre!

Això em va fer replantejar tot el projecte. A mès vaig trobar inspiració. En un web vaig veure una invitació formada per un tag i una tira de 'fotomatón'. Bingo! Això em donava la possibilitat de fer servir les fotos del "Save the date" i tota la imatge gràfica creada pel nostre amic.

Blanc, negre i detalls turquesa. La invitació està impresa, però vam fer segells de totes les imatges. El sobre, fet amb l'envelope punch board porta a la part del darrera el monograma i els nostres noms. Us agrada? Jo estic encantada amb el resultat...

2 comentaris: