dilluns, 19 de juny del 2017

La nostra familia (nuestra familia)

Mis sobrinitas gemelas viven, literalmente, en la otra punta del mundo. El día 21 cumplieron un año. A mí me encanta mirar fotos suyas en cualquier momento.
Hace unos meses vi un tutorial de Eva Pizarro en Fiebre de scrapbook y ví clarísimo que era el detalle ideal para las gemelas.
Compré una colección maravillosa de cumpleaños, Fairy Tales de Doodlebug, unas fundas e imprimí unas fotos con la complicidad de los abuelos. Mi amiga Carol me dejó la Fuse y con unas estrellitas y unas lentejuelas me dispuse a montar el álbum. Y con el troquel de abecedario de La Pareja Creativa hice las palabras más importantes, el título y papá y mamá.
Ahora siempre nos tendrán a mano aunque no estemos al otro lado de la pantalla del ordenador. Qué ganas de ver la foto de sus manitas en el álbum....
Us estimo bessonetes!!!!!
La tieta Cristina!
pd. las fotos, como siempre, terribles, pero me pillaba el toro, tenía que ir a correos a enviarlo.

Participo en el reto de La Pareja Creativa Prohibido las tarjetas.













divendres, 2 de juny del 2017

Bullet Journal

Doncs sí, jo també hi he caigut! com no sóc gens d'agenda i el meu dia  a dia de la feina el controlo amb un aplicatiu informàtic, les agendes "normals" no em serveixen. Jo apunto coses del cap de setmana, hores del dentista o els metges i m'apunto activitats que m'interessen.
A més em començo a interessar pel lettering i tenia una llibreta rosa fúcsia regal de la meva amiga Carol sense donar-li ús. I un munt de cosetes que em porta el meu germà del Japó com aquest estoig de l'osset Rilakkuma i altres de papereria monísima!





El Bullet Journal em permet adaptar una llibreta als meus interessos. Resultat? jo faig una setmana per pàgina i a vegades em queda mig buida... i faig alguna cosa d'inspiració, tinc una wishlist de material scrapero, etc... a veure si segueixo. Us ho aniré explicant.